piątek, 16 października 2015

Jesienny tort.

Ręcznie malowany, trochę wymagający naszej sprawności malarskiej, ale bardzo efektowny.


Tort taki zwyczajny zrobiony z 6 jajek w małej 20 centymetrowej tortownicy. Przełożyłam go bitą śmietaną z galaretkami, nasączyłam herbatą z dodatkiem soku z pigwy.
Obłożyłam go masą plastyczną z mleka w proszku, pod którą dałam masę maślaną. 
Barwniki rozpuściłam w odrobinie mleka i dosypałam odrobinę cukru pudru by barwnikowe "farby" nie spłynęły z tortu. 
Myślę że może zainspiruje Was ten tort.




8 komentarzy:

  1. Piękny! Niczym obraz na płótnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyłam, nie mogłam uwierzyć, że jest do jedzenia, cudo!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pierwszy raz robiłam bo musiałam sprawdzić czy dam radę i nawet się udało :)

      Usuń
  3. Wow! Niesamowity! Masz talent- zarówno do wypieków jak i do dekorowania- bajeczny!

    OdpowiedzUsuń